گالری ایکوگرادا (21 جولای 2010)
ساعت ۸:٥٤ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/٥/٧  کلمات کلیدی: هنر ، بنس سرناک ، ایکوگرادا ، هویت بصری کارخانه ای

هویت بصری کارخانه ای "کوروبو"

طراح: بنس سرناک

عضو انجمن طراحان گرافیک و تایپوگرافان مجارستان

 

درباره ی طراحی:

یکی از کانون های تبلیغاتی آنلاین برجسته در مجارستان نام برند تبلیغاتی خود را در ماه آگوست ٢٠٠٨ به "کوروبو" تغییر داد. آن ها از بنسیوم و چهار طراح دیگر برای خلق یک برند و هویت بصری کارخانه ای جدید دعوت به عمل آوردند. در زیر موارد ارائه شده از طرف بنسیوم در این رقابت و سایر عناصری هویتی که بعدا توسط او طراحی شدند آورده شده است.

خواست طراح شکستن قوانین و رسیدن و پایه گذاری نوعی هویت بصری ست که شباهتی به هیچ یک از هویت های بصری دیده شده تا کنون نداشته باشد. مفهوم این طرح ساده است:‌ عدم وجود هویت دشوار. تنها عناصر هویتی قابل استفاده  بوده و جلب توجه می کنند که بصورت رندوم و اتفاقی باشند. از این طریق است که ما می توانیم به یک تصویر نتیجه بخش و سرزنده برای یک برند دست یابیم.

 

 

درباره ی طراح:

در سال ١٩٩۵ بنس سرناک تحصیلات خود را در دانشگاه هنرهای اجرایی وینا اتریش آغاز کرد و با کسب درجات بالا از این دانشگاه در سال ٢٠٠٠ فارغ التحصیل شد. بعد از مطالعات و تجارب فردی در وینا، او استودیویی در بوداپست مجارستان احداث کرد. او در اروپا و مجارستان برای شرکت های صنعتی بسیاری فعالیت کرده است. از اکتبر ٢٠٠٧ او مشغول به آموزش طراحی وب در آکادمی هنرهای ویزارت در بوداپست می باشد.

 

ترجمه: صالح زنگانه

Link to the source: here

 

 

برای اطلاعات بیشتر رجوع شود به:

Bence Csernak
Bencium
Arnyas u 7B
Torokbalint, Pest
2045 Hungary
T: +36303061242
E: info@bencium.hu
W: www.bencium.hu

 

پیروز باشید.

یا حق



 
 
 
 

explorer blog

explorer blog